444 54 60
Bayi Girişi
Stoktan Hızlı Ücretsiz Kargo. Yenilenmiş Telefonlar 12 Aya Varan Taksitle.

SIKÇA SORULAN SORULAR

Nsmart Nedir & Nsmart Güvenilir mi?

Nsmart (Bir Smart Servis Markası) olarak, Cep telefonlarını ilk sahiplerinden alıp, yenileme merkezimizde TSE tarafından belirlenen yenilenmiş telefon standartlarına göre yeniliyoruz. Ardından web sitemizde ve bayi kanallarımızda satışa çıkarıyoruz. Tüm yenileme süreçlerini Ticaret Bakanlığı’nın verdiği lisansa tabi olarak yürütüyoruz. Satılan tüm yenilenmiş telefonlar 12 ay süre ile Smart Servis garantisindedir ve müşterilerimizin 14 gün koşulsuz iade hakkı saklıdır. Ticaret Bakanlığı sitesinde firmamıza ait yenileme yetki belgemizi buraya tıklayarak görüntüleyebilirsiniz.

nsmart-yenilenmis-telefon-merkezi-1.jpg

Yenilenmiş Telefon Nedir?

Yenilenmiş telefon, ikinci el telefonlardan farklıdır. Bir cihazı yenileyebilmek için Ticaret Bakanlığı’nın lisansına sahip olmak gerekir. Smart Servis tüm yenileme süreçlerini bu lisansın esaslarına göre yapar. Yenilenmiş cihazlarda zararlı bir yazılım bulunmaz. İlk sahibinin bilgileri tamamen sıfırlanır ve satın alan tarafa bu şekilde teslim edilir. Cihazlar 12 ay Smart Servis garantisindedir ve faturalıdır. Ayrıca cihaz satın alan müşterilerimizin, 14 gün boyunca koşulsuz iade hakkı saklıdır.

Yenileme Sertifikası Ne Demek?

Smart Servis, 6502 Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu ve Yenilenmiş Ürünlerin Satışı Hakkında Yönetmelik Hükümleri kapsamında düzenlenen belge ile, T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü tarafından yenileme merkezi olarak yetkilendirilmiştir. Satışa sunduğumuz tüm yenilenmiş telefonlar kutu içinde cihaza ait yenileme sertifikası ile gelir. Bu sertifikada telefona ait imei gibi kimlik verileri ve cihazda yapılşmış olan işlemler gösterilir.

nsmart-sertifika.jpg

Yenilenmiş Telefonlarda Kozmetik Durum Ne Demek? Cihazların Bütün Fonksiyonları Çalışıyor Mu?

Kozmetik durum, telefonların görülebilen yerlerinin (Ekran ve kasa gibi) durumunu belirtir. Nsmart tarafından satışa sunulan yenilenmiş telefonlar kozmetik olarak 4 kategoriye ayrılır ve hepsinin tüm fonksiyonları %100 olarak çalışır. Bu kategoriler;

Mükemmel: Cihazın ekran ya da kasasında çok dikkatli bakıldığında sadece yakından görülebilecek şekilde kılcal çizikler olabilir.
Çok İyi: Cihazın ekran ya da kasasında 20 cm uzaklıktan görülebilecek düzeyde derin olmayan çizikler olabilir.
İyi: Cihazın ekranında ve/veya gözle görülebilecek düzeyde çizikler, hafif deformeler olabilir.
Outlet: Cihazın ekranında çizikler olabilir. Cihazın kasasında çizikler veya deformeler vardır. Çalışmayan hiçbir özelliği yoktur.

Nsmart ’tan Aldığım Telefon Kayıp ya da Çalıntı Olabilir Mi?

Hayır, olamaz. Yenilenen tüm cihazların IMEI numaralarının herhangi bir suça karışıp karışmadıklarını ve kayıp, çalıntı durumlarını kontrol ederiz. Aynı zamanda Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun veri tabanından IMEI numarası ile sorgulama yapabiliriz.

"Kalıcı Silinmiş Veriler" Ne Demek?

Cihazınızın ayarlar kısmında yer alan “fabrika ayarlarına dön” seçeneği ile silinen veriler kalıcı olarak silinmemiştir. Kötü niyetli kişilerin eline geçmesi durumunda veriler (fotoğraf, e-posta…) geri getirilebilir. Smart Servis olarak güvenliğinizi önemseriz. Bu nedenle satılan bütün cihazların verileri kalıcı olarak silinmiştir ve hiçbir şekilde geri getirilemez.

Satın Alma İşleminin İptal Koşulları Nedir?

Satın aldığınız bir cihaz henüz kargoya verilmedi ise www.nsmart.com.tr ‘ye girip ilgili menüden iade edebilirsiniz. Bu durumda paranız 2-4 iş günü içinde hesabınıza aktarılır.

Bakiyenin aktarılması sırasında bankanızdan kaynaklı gecikmeler yaşanabilir.

Eğer cihazınız kargoya verildi ise iptal edemezsiniz. Bunun için önce ürünü teslim almalı, sonra iade talebi oluşturmalısınız.

Satın Aldığım Telefonu Nasıl İade Edebilirim?

Satın aldığınız cihaz kargoya verildi ise, iade talep formunu doldurmalısınız. Ardından ürünü anlaşmalı kargo kuruluşumuz ile bize göndermelisiniz.  Anlaşmalı kargo ile göndermeniz durumunda iade talebiniz ekranda görünür. Kargo hizmeti ücretsizdir. Cihaz, bize ulaştıktan sonra teknik incelemeye alınır ve bu tamamlandıktan sonra müşteri hizmetlerimiz sizi arayarak süreç hakkında bilgi verir. İade formu doldurmadan önce bilgi almak isterseniz, yine müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Cihazın İade Koşulları Nasıldır?

Aldığınız cihazı 14 gün içinde koşulsuz iade edebilirsiniz. Cihazı iade olarak alabilmemiz için aşağıdaki hususlara dikkat etmenizi önemle rica ederiz.
Cihazın iade sebebi teknik bir arıza ise, Smart Servis teknik ekibi cihazı incelemeye alır. Bu teknik arızanın, cihazın kullanımından kaynaklandığı tespit edilirse, iade kabul edilemez. Yine aynı şekilde cihazda kullanımdan kaynaklı, düşme, kırılma, kasada eğrilme ya da sıvı teması varsa iade kabul edilemez. 
 
Cihazın iadesinin kabul edilebilmesi için size gönderilen kutuda ve ilgili belgeler ile (TSE belgesi) birlikte gönderilmesi gerekir.  
Cihazın iadesinin kabul edilebilmesi için cihazdaki tüm şahsi hesaplarınızdan çıkış yapmış olmanız gerekir. Bu sizin kişisel verilerinizi koruyabilmemiz için de önemlidir.

Cihazı 14 Gün Dolduktan Sonra İade Edebilir Miyim?

Nsmart ’ta koşulsuz iade hakkı 14 gün için geçerlidir. Bunun ardından cihazınızda herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız, müşteri hizmetleri kanalı ile bize ulaşabilirsiniz. Teknik ekibimiz sorunun giderilmesi için yasal koşullar çerçevesinde (malın ayıplı, kusurlu olması durumu gibi) size destek verecektir.

12 Ay Garanti Neleri Kapsıyor?

Nsmart ‘dan satın aldığınız her cihaz, fatura tarihini takiben 12 ay süre ile Nsmart garantisindedir. Bu garanti, kullanıcı hatasından kaynaklanan düşme, çarpma, delik, kırılma, çatlak, telefonun içine yabancı bir madde girmesi ya da sıvı teması gibi durumlarda oluşan arızaları kapsamaz. Bunun dışındaki tüm arızalar garanti kapsamındadır.

Ödeme Seçenekleriniz Hakkında Bilgi Alabilir Miyim?

Web sitemiz üzerinden kredi kartı, banka kartı ve havale/eft ödeme seçenekleriyle alışveriş yapabilirsiniz. Dilerseniz Nsmart hediye çeki fırsatını kullanarak takas gerçekleştirebilirsiniz. Yenilenmiş telefonlar için 12 aya kadar taksit imkanı vardır.

Pasaport Kayıtlı Telefon Alıyor Musunuz?

İlgili yönetmelik gereğince pasaporta kayıtlı telefonu satın alabilmemiz için pasaport kaydının üstünden tam olarak 3 yıl geçmiş olması gerekir.

Verilen Ön Fiyat Teklifi ile Son Fiyat Teklifi Farklı Olabilir Mi?

Ön fiyat teklifi, form doldurulduktan sonra kişinin beyanı esas alınarak verilir. Ancak yenileme tesisimizde kamera altında yapılan incelemeler sonucunda, telefonda sahibinin de bilmediği hasarlar tespit edilebilir. Bu durumda son fiyat teklifi ilkinden farklı olabilir.

Telefonda Bilmediğim Nasıl Arızalar Olabilir?

Nsmart, bir telefona son fiyat teklifini vermeden önce teknisyenlerimiz cihazı test eder. Hoparlörden, şarj girişine, led ekrandan hafıza kartına kadar çok sayıda fonksiyonu inceler. Testler sırasında telefonun günlük kullanımını etkilemeyen ancak muhakkak yenileme gerektiren arızalar tespit edilebilir. Bu durumda final fiyat teklifi daha düşük çıkabilir.

Telefonuma Verilen Son Fiyat Teklifini Kabul Etmezsem Ne Olur?

Telefonunuzu bir iş günü içinde ücretsiz olarak size geri göndeririz.

Telefonuma Verilen Son Fiyat Teklifini Kabul Ettikten Sonra Süreç Nasıl İlerliyor?

Form doldurulurken iletilen "iban" adresine 24 saat içinde teklif edilen parayı yatırıyoruz. Bunun dışında Nsmart Hediye Çeki seçeneklerini de kullanabilirsiniz.

Telefonumu göndermeden önce üzerinde yapmam gereken bir şey var mı?

Evet, telefonunuzu bize teslim etmeden önce kişisel bilgi ve verilerinizi kaldırmalısınız. Bunun için telefonunuzu sıfırlamalısınız.

Sattığım Telefonun İçinde Kişisel Verim Kalmış İse Ne Olur?

Nsmart ’ta kişisel verilerinizin güvenliğini çok önemseriz. Bu verilerin herhangi bir ticari amaç ile 3. şahıslar ile paylaşılması söz konusu değildir. Bize gönderdiğiniz telefonun içindeki tüm hesaplardan ‘çıkış’ yapmış olmanız gereklidir. Telefonunuzu hesaplardan çıkış yapmadan göndermiş iseniz, son fiyat teklifi için cihazınızı inceleyemeyiz. Bu durumlarda telefonunuzu size geri göndeririz.

Telefonumu nasıl sıfırlarım?

Cihazınızı sıfırlamak için yapmanız gerekenleri buraya tıklayarak öğrenebilirsiniz.

 

Alışveriş Sepeti
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.
Ana Sayfa Blog Sepet Favorilerim Giriş Yap
444 54 60